Кошик
3789 відгуків
пр. Яворницького 76А, Дніпро, Україна
+380 (93) 093-64-62
+380 (67) 561-29-26
Маркет Плюс
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаПроверка товара при получении При получении товара, проверьте его на предмет явных дефектов (брак, деформация) и комплектность.  Если во время осмотра вы выявили повреждения или неполную комплектацию товара, необходимо составить Акт в службе доставки и сообщить нам по одному из телефонов на сайте. Если Акт не будет составлен, то претензии по качеству товара и комплектации не принимаются.  Подробнее: https://svans.com.ua/delivery_info
  • Магазини Rozetka
  • Доставка кур'єром
  • Транспортна компанія
  • УкрпоштаДоставка можлива за умови 100 % передоплати або Prom оплати

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата (Післяплата лише за передоплатою 100 грн.)В умовах воєнного часу наш інтернет-магазин відправляє післяплату тільки по передоплаті мінімум 100 грн. Це страховий платіж для відшкодування послуг логістики при відмові від товару не через брак товару. Цей страховий платіж не підлягає поверненню.
  • Оплата на карту5375414120314108 Авраменко Ольга
  • Наложенный платеж (только после предоплаты 100-200 грн)

Гарантія:

Гарантия 1 год ,только на мелкобытовую технику
Додаткова інформація про доставку та оплату:

Замовлення які клієнт хоче отримати через УКРПОШТУ відправляються тільки по передоплаті 100грн.

Ми залишаємо за собою право просити передоплату у клієнтів, якщо: про клієнта є негативні відгуки інших інтернет-магазинів, якщо клієнтові не змогли додзвонитися протягом дня і клієнт відповідає лише в листуванні Viber, якщо клієнт просить забронювати під нього товар.

Торгові марки ADLER, CAMRY, MESKO, TIROS, ESPERANZA, HILTON, LIBERTON відвантажуються тільки по передоплаті 200 грн.

Перевірка при отриманні товару

При получении товара, проверьте его на предмет явных дефектов (брак, деформация) и комплектность.  Если во время осмотра вы выявили повреждения или неполную комплектацию товара, необходимо составить Акт в службе доставки и сообщить нам по одному из телефонов на сайте. Если Вы получали свой заказ через ПОЧТОМАТ, Вы также проверяете его на предмет брака,  дефектов, комплектации. И если Вас что-то не устраивает Вы кладете посылку в ячейку, ее закрываете, а на мобильном устройстве нажимаете клавишу -посылка не получена. Если посылка была забрана наш интернет-магазин претензий не принимает!!!!

 

 

ГАРАНТІЯ:

Ремонт продукції здійснюється тільки у період гарантійного обслуговування , при наявності документа, що засвідчує факт покупки товару в нашому магазині ( товарно-транспортна накладна ) Термін ремонту в середньому становить 14 днів. При необхідності більш тривалого ремонту , інформація про це повідомляється в телефонному або письмовому вигляді. Неполадки не потрапляють під гарантійне обслуговування : 1. Викликані фізичним втручанням в товар ( електроніка ) . 2. Внаслідок фізичного пошкодження. 4. Внаслідок неправильного використання товару. 5. Внаслідок потрапляння в товар сторонніх предметів, рідин, комах. 6. Блоки живлення, акумулятори, інші дрібні аксесуари. Доставка товару на гарантію здійснюється за рахунок покупця.

Уважаемые покупатели просьба отнестись с пониманием, т,к. очень часто стоимость доставки к Вам и обратно к нам, превышает зароботок нашей компании.Наш интернет-магазин оставляет за собой право попрость у Вас минимальную предоплату при наличии о Вас плохих отзывов других интернет-магазинов. Таких отзывов как: не забираете наложенные платежи,не отвечаете на телефонные звонки, не доходите по разным причинам в компанию перевозчика.

Розрахуватися за купівлю в нашому магазині Ви зможете будь-яким зручним для Вас способом:

Платіжі через систему LiqPay здійснюються з комісією 2,75% завдяки покупця

накладне плаття (згідно з тарифами-транспортатором Покупець оплачує комісію за переклад коштів, орієнтовно 2% від суми + зворотну доставку засобів, орієнтовно 35-45 грн);

переклад на мапу приватника (купувальник обійде 0,5% від суми переведення);

розрахунок щодо факту отримання (у разі самовитягу або доставляння для замовлень на м. Дніпропетровсь). 

ЧАС і місце під час самовитягу з гуртового складу обговорюються додатково з менеджером в ОБ'ЯЗНОМУ порядку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner